Camino Aragonés

24 juni 2019 - Laren, Nederland

Na haar hoornvliestransplantatie had zij niet alleen slecht zicht, maar ook een slecht vooruitzicht. Het waren een paar pijnlijke weken voor José. Nu nog wel een beetje, maar de opmerking van de arts dat zij tevreden was, was voldoende voor José om de volgende dag gelijk een treinreis naar Pau (Fr) te regelen. Vertrek overmorgen, 26 juni 2019.

Het zal niet zo moeilijk te raden zijn wat wij gaan doen. Inderdaad wandelen. Vanaf Pau reizen we met lokaal vervoer nog een klein beetje verder naar de  top van de Col de Somport, waar in het plaatsje Aisa onze voetreis vorig jaar op 29 juni eindigde. Hier starten wij op 27 juni onze volgende Camino, de Camino Aragonés.  Deze route moet ons naar Puenta la Reina voeren, een tocht van ongeveer 170 km.

Voor Ad is, na de Gooise vierdaagse, deze tocht een goede voorbereiding voor zijn tocht naar Rome (19 Augustus) en voor José een een uitdaging om al die boomstronken die ongetwijfeld weer op ons pad liggen, met kunst en vliegwerk te omzeilen.

We gaan in ieder geval samen!

1. 24 juni 2019
    Wat fijn voor jullie. Dat het weer kan. Geniet samen van jullie wandeltocht! !Wij blijven nog even in Egmond! Lieve groeten van de buurtjes! Succes
  2. Rene marell:
    Veel succes!
  3. Haedens gilbert:
    beste ad en José
    we zijn momenteel
    in zwitserland

we wensen jullie een fijne camion en kijken uit naar jullie stapavonturen
    het rita gilbert en hugo
  4. Paul:
    24 juni 2019
    We zullen duimen dat deze route volbracht wordt.
    Liefs Paul en Irene
  5. Marian de Boer:
    25 juni 2019
    Fijn dat jullie samen op pad kunnen, hopelijk een mooie afsluiting van n vervelende tijd voor José. Maak er wat moois van samen!
    Succes
    Marian
  6. Luuk:
    26 juni 2019
    Daar gaan jullie weer. Keep cool there, drink lots of water. Apparently very hot in France. Above all have fun and be safe!!!!